bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

OFERTA PRACY MUZEUM

13.02.2018

 OFERTA PRACY MUZEUM – DOM RODZINY PILECKICH STANOWISKO: PRACOWNIK DS. PROMOCJI, WIZERUNKU WYDAWNICTW I ORGANIZOWANIA WYSTAW


Organizator: Muzeum Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej (w organizacji)

1. Nazwa instytucji: Muzeum – Dom Rodziny Pileckich.
2. Stanowisko: PRACOWNIK DS. PROMOCJI, WIZERUNKU, WYDAWNICTW I ORGANIZOWANIA WYSTAW W MUZEUM.
3. Miejsce wykonywania pracy: Ostrów Mazowiecka.
4. Termin składania aplikacji 27.02.2018 (termin może ulec zmianie).
5. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: marzec 2018 r. (termin może ulec zmianie).
6. Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę.
7. Adres do przesyłania muzeum@ostrowmaz.pl.


Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe,
2. Staż pracy min. 2 letni,
3. Prawo jazdy kat. B,
4. Obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet,
5. Znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku,
6. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość lokalnego rynku turystycznego,
2. Wykształcenie wyższe na kierunku: kulturoznawstwo, stosunki międzynarodowe, marketing, architektura, historia sztuki, turystyka i rekreacja,
3. Obsługa programów graficznych,
4. Uzdolnienia plastyczne, zmysł estetyczny, odpowiedzialność, kreatywność i przedsiębiorczość, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wyobraźnia plastyczno-przestrzenna.


Opis zadań:
1. Planowanie, koordynacja i realizacja strategii komunikacyjnych i marketingowych związanych z wystawami i innymi imprezami realizowanymi przez Muzeum,
2. Przygotowywanie działań promocyjnych związanych z działalnością Muzeum,
3. Organizacja, spotkań z przedstawicielami mediów oraz konferencji prasowych,
4. Opracowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych,
5. Prowadzenie archiwum informacji, wycinków prasowych,
6. Bieżąca obsługa strony internetowej Muzeum – Dom Rodziny Pileckich w języku polskim i angielskim,
7. Kształtowanie wizerunku Muzeum na zewnątrz oraz dbałość o jego wewnętrzny wizerunek,
8. Bieżąca analiza oraz monitoring rynku prasy i innych mediów,
9. Współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikami w zakresie działań promocyjnych,
10. Planowanie i wdrażanie dystrybucji materiałów promocyjnych,
11. Zdobywanie patronatów medialnych,
12. Pozyskiwanie środków i sponsorów na działania promocyjne i realizację projektów,
13. Nadzór nad projektami wydawniczymi instytucji.


Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys;
3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobistych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z zm.)”.


Procedura rekrutacji:
1 Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji.
2 Etap - na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko kandydaci wybrani w ramach I etapu rekrutacji.

Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
2. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury ofertowej w każdym terminie.
3. Organizator zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
4. Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
5. Wyniki zostaną opublikowane na stronie BIP Muzeum.
6. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane.


Kontakt:

Aplikacje koniecznie prosimy przesyłać na adres muzeum@ostrowmaz.pl
Telefon do kontaktu: 792-199-192, w godz. 8.00-16.00 (pn.-pt.).

Opublikował: Dorota Socik
Publikacja dnia: 13.02.2018

Dokument oglądany razy: 1203
« inne aktualności