bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

OFERTA PRACY MUZEUM – DOM RODZINY PILECKICH STANOWISKO: PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

zakończony, rozstrzygnięcie: nierozstrzygnięty

Organizator: Muzeum Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej (w organizacji)

 OFERTA PRACY
MUZEUM – DOM RODZINY PILECKICH
STANOWISKO: PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1.Nazwa instytucji: Muzeum – Dom Rodziny Pileckich.
2. Stanowisko: PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
3. Miasto wykonywania pracy: Ostrów Mazowiecka.
4. Termin składania aplikacji 31.03.2017 (termin może ulec zmianie).
5. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: II kwartał 2017 (termin może ulec zmianie).
6. Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę.
7. Adres do przesyłania dokumentów: muzeum@ostrowmaz.pl

Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe kierunkowe,
2. Doskonała znajomość i umiejętność prowadzenia procedur w ramach ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
3. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych,
4. Umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku,
5. Obsługa komputera (MS Office, Internet),
6. Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym,
7. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
8. Wysoki poziom kultury osobistej,

Opis zadań:
1. Realizacja postępowań przy zamówieniach publicznych w szczególności grupowanie zamówień w rejestrze wniosków i faktur, czuwanie nad nieprzekroczeniem progów,
2. Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
3. Opisywanie faktur pod względem zamówień publicznych,
4. Sporządzanie zleconej dokumentacji sprawozdawczej,
5. Dokonywanie rozpoznania rynku i zbieranie ofert, zaopatrzenie muzeum w niezbędne środki, maszyny i urządzenia,
6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych wraz z oznakowaniem ich;
7. Prowadzenie gospodarki mieniem zależnym.

Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny,
2. Życiorys,
3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobistych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z zm.)”.

Procedura rekrutacji:
1 Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji.
2 Etap – na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko kandydaci wybrani w ramach I etapu rekrutacji.


Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
2. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury ofertowej w każdym terminie.
3. Organizator zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
4. Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
5. Wyniki zostaną opublikowane na stronie BIP Muzeum – Dom Rodziny Pileckich.
6. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane.

Kontakt:
Aplikacje koniecznie prosimy przesyłać na adres muzeum@ostrowmaz.pl
Telefon do kontaktu: 792-199-192, w godz. 8.00-16.00 (pn.-pt.).

Opublikował: Dorota Socik
Publikacja dnia: 21.03.2017
Dokument oglądany razy: 1409