bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

OFERTA PRACY MUZEUM - DOM RODZINY PILECKICH STANOWISKO: PRACOWNIK BIUROWY DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

zakończony, rozstrzygnięcie: nierozstrzygnięty

Organizator: Muzeum Dom Rodziny Pileckich w Ostrowi Mazowieckiej (w organizacji)



 OFERTA PRACY
MUZEUM - DOM RODZINY PILECKICH
STANOWISKO: PRACOWNIK BIUROWY DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

1. Nazwa instytucji: Muzeum – Dom Rodziny Pileckich.
2. Stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU.
3. Miasto wykonywania pracy: Ostrów Mazowiecka.
4. Termin składania aplikacji 31.03.2017 (termin może ulec zmianie).
5. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: II kwartał 2017 (termin może ulec zmianie).
6. Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę.
7. Adres do przesyłania muzeum@ostrowmaz.pl.


Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe,
2. Staż pracy min. roczny w tym 6 – miesięczny staż pracy w administracji publicznej,
3. Obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet,
4. Znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe na kierunku: administracja - studia jednolite magisterskie,
2. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Opis zadań:
1. Prowadzenie rejestru pism,
2. Prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych,
3. Organizowanie prac związanych z konserwacją i naprawą sprzętu,
4. Kompletowanie i porządkowanie akt prawnych,
5. Segregowanie i rejestracja korespondencji,
6. Przygotowywanie wstępnych wersji pism, zarządzeń, sprawozdań, przedkładanych do aprobaty swoim przełożonym,
7. Wypisywanie delegacji,
8. Przygotowywanie dokumentów, udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
9. Przygotowywanie narad, spotkań i konferencji pod względem technicznej obsługi,
10. Obsługa urządzeń biurowych jak: telefon, komputer, fax, kopiarka,

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys;
3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobistych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z zm.)”.


Procedura rekrutacji:
1 Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji.
2 Etap - na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko kandydaci wybrani w ramach I etapu rekrutacji.


Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
2. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury ofertowej w każdym terminie.
3. Organizator zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
4. Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
5. Wyniki zostaną opublikowane na stronie BIP Muzeum.
6. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane.


Kontakt:
Aplikacje koniecznie prosimy przesyłać na adres muzeum@ostrowmaz.pl
Telefon do kontaktu: 792-199-192, w godz. 8.00-16.00 (pn.-pt.).

Opublikował: Dorota Socik
Publikacja dnia: 21.03.2017
Dokument oglądany razy: 1224